استروئیدها باعث قند خون بالا برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه استروئید با نفروپاتی IgA در برخورداستروئیدها باعث قند خون بالا برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در

استروئیدها باعث قند خون بالا برای نفروپاتی IgA نفروپاتی IgA در pacientesLa نتیجه واکنش های التهابی در riñones.Para پروتئینوری مدیریت بیماران و مهار واکنش های التهابی، با این حال esteroides.Sin اغلب مورد استفاده است، بیمارانیکه استروئیدهای دارند احتمال بیشتری برای در معرض خطر قند خون بالا یا دیابت باشد.

نفروپاتی IgA در

به طور معمول زمانی که مواد مضر بدن حمله، سیستم ایمنی بدن تولید آنتی بادی است که می تواند ترکیب به شکل آنتی ژن inmunes.Entonces پیچیده، سیستم گردش خون حذف کمپلکسهای ایمنی از cuerpo.Sin اما زمانی که سیستم ایمنی غیر طبیعی می شود، بدن بیش آنتی بادی یا کمتر، به طوری که سیستم گردش خون نمی تواند از بین بردن کمپلکسهای ایمنی normalmente.Cuando بیش از حد غلظت IgA تولید می شود و تجمع در منطقه مزانژال گلومرولی و می تواند القاء واکنش های التهابی رخ دهد نفروپاتی IgA نداشتند.

چگونه استروئید با نفروپاتی IgA در برخورد؟

استروئیدها دارای خاصیت ضد التهابی است که می تواند تکثیر بافت همبند را مهار و کاهش نفوذپذیری دیواره مویرگی و غشاء به مواد مخدر celular.Además ممکن است به پخش ماده التهابی را کاهش دهد.

استروئیدها و سطوح بالایی از قند خون

این دارو ممکن است تجزیه پروتئین باعث و پروتئین ها را به شکر، که باعث کاهش استفاده از glucosa.De بنابراین، قند خون و کبد گلیکوژن هر دو افزایش شکسته و باعث قند ادرار. در همان زمان، می تواند ترشح شیره معده و عدم ساده از بیماران مبتلا به نفروپاتی apetito.Luego، IgA به مصرف استروئید می تواند سطوح بالای قند خون یا دیابت به دست آوردن افزایش می دهد.

آیا جایگزین درمان استروئید نفروپاتی IgA وجود دارد؟

تا به حال، سلول های بنیادی شده است به طور گسترده ای استفاده می شود به جای استروئیدها برای درمان IgA.Debido نفروپاتی می تواند سپرده IgA در حذف، تنظیم سیستم ایمنی بدن و بازسازی سیستم فیلتر از کلیه ها، می تواند درمان شود عمدتا نفروپاتی IgA نداشتند.

اگر می خواهید به خلاص شدن از شر استروئیدها و درمان ریشه نفروپاتی IgA در خود، شما می توانید یک پیام یا ایمیل زیر enfermedad-renal@hotmail.com ترک.

http://www.enfermedad-renal.com/nefropatia-por-IgA/2003.html





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی IgA در, ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: